Головна » Корисні поради » Як правильно робити покупки через Інтернет?
Як правильно робити покупки через Інтернет?


Як часто ми йдемо в магазин, щоб купити щось одне, а виходимо з абсолютно незапланованими покупками! Управляти своїми почуттями і бажаннями під час шопінгу – велике мистецтво!

Виявляється, допомогти тим із нас, хто ніяк не може утриматися від спонтанних покупок, можуть Інтернет – магазини.

Здійснювати покупки в мережі інтернет – це так само природно для сучасних людей, як користуватися мобільним телефоном, ICQ або мати вдома кольоровий телевізор. Віртуальна торгівля допомагає нам поповнити колекцію книг, оновити програми на комп’ютері або навіть придбати новий велотренажер.
Кожен з нас зможе з легкістю назвати основні причини того, що замість походу в найближчий супермаркет ми все частіше звертаємося до магазину з вивіскою Internet Explorer.

По-перше, це найширший вибір товарів – рідкісний «цегляно-бетонний» колега інтернет-магазину може змагатися з ним за охопленням асортименту.

По-друге, це ціни, які стають нижчими за рахунок відсутності необхідності оплати праці продавців-консультантів та оренди торгових площ в центральних місцях міста.

По-третє, це цілодобова доступність, завдяки якій ми можемо вибирати собі новий диван хоч серед ночі, лежачи на м’якому ліжку з тепленьким ноутбуком. І, звичайно, всім нам дуже подобається можливість отримати величезну кількість інформації про товар як в самому магазині, так і в «сусідній» пошуковій системі.

За даними comScore Media Metrix, основними товарами, які жінки набували в Мережі, є туристичні послуги (37,5%) і одяг для дорослих (32,4%).
Також популярні товари для здоров’я та косметика (27,0%), одягдля дітей та підлітків (18,8%), фінансові товари і послуги (15,0%), продукти харчування (їх купували за останні півроку 14,9% респондентів ).

Але, виявляється, робити онлайн – покупки не просто дуже зручно, а ще й корисно. Є ще одна перевага, про існування якого раніше знали лише деякі експерти в області продажів.

А саме: цифрові магазини допомагають нам утриматися від покупки непотрібних товарів. Допомагають на чисто психологічному рівні. Як – читайте далі.

Гарвардська школа бізнесу недавно провела дослідження, в якому спробувала з’ясувати, чи існує взаємозв’язок між тим, які товари ми замовляємо, і часом їх отримання.
Увагу вчених залучив інтернет-магазин, який продає продукти. А вже в їжі, як відомо, у нас найбільше слабкостей! Ніколи не помічали, наскільки часто виходить так, що йдеш у магазин за шпинатом і мінеральною водою, а повертаєшся з тортиком і копченої ковбаскою? Цікаво, а якщо «піти за продуктами» в інтернет – все закінчиться так само?

Все, що «лежало на полицях» цифрового продуктового магазину, дослідники розділили на дві категорії: «те, що хочеться», і «те, що потрібно».

У «те, що хочеться» потрапили продукти, до яких наші руки в звичайних супермаркетах тягнуться самі – це найрізноманітніші солодощі, морозиво, газовані води та інші продукти – все смачненьке, але шкідливе для нашого здоров’я і фігури.

А категорію «те, що потрібно» склали найкращі друзі будь-якого дієтолога – свіжі овочі і фрукти, низькокалорійна їжа, мінеральні води та інше їстівне, що радує наш організм вітамінами і здоров’ям, але не завжди вражає уяву апетитно і зовнішньою красою.

Після такого поділу вчені протягом року за допомогою особливої програми спостерігали за поведінкою віртуальних покупців. До речі, відвідувачі магазину могли робити своє замовлення, вибираючи зручний для них час доставки – від двох до п’яти днів.

За рік спостережень намітилася стійкий зв’язок між часом отримання товару і тим, що захотіли придбати клієнти магазину.
Цей зв’язок полягав в тому, що чим більше часу від здійснення замовлення до отримання продуктів, тим більшу частину кошика складали корисні продукти і меншу – «те, що хочеться».

Чому ж покупці, яким належало довше чекати доставку, робили більше правильний вибір?

Різне сприйняття одного і того ж факту в залежності від того, як швидко все відбудеться – давно виявлений психологічний феномен.

Наприклад, згадайте, як часто ми плануємо з наступного тижня або місяця «почати інше життя» – кинути курити, придбати абонемент в тренажерний зал, поміняти стиль одягу або зачіску.

Але якщо уявити, що такі зміни мають відбутися вже завтра, відчуття радісного передчуття і комфорту зникає. Ми схильні ідеалізувати те, що здійснитися через великий проміжок часу, а до сьогоднішнього дня зазвичай підходимо з позицій прагматизму і сьогохвилинних бажань.

Таким чином, сам факт того, що замовлену продукцію ще доведеться чекати, змушує нас підходити до процесу покупки більш тверезо. І ця чудова перевага інтернет-магазинів дістається нам абсолютно безкоштовно!

До речі, таку користь від цифрового методу здійснення покупок можна отримувати не тільки при поповненні холодильника – інша група дослідників з тієї ж Гарвардської школи бізнесу встановила, що при онлайн замовленні DVD-фільмів ми вибираємо тим більше документальних та освітніх стрічок, чим довше нам доведеться чекати приходу продукції в поштову скриньку.

Нашу схильність купувати «корисне» заздалегідь, а шкідливу смакоту отримувати якомога швидше використовують і грамотні менеджери звичайних супермаркетів, поміщаючи овочі та фрукти недалеко від входу, а цукерки і газовану воду ближче до касових апаратів і виходу з магазина.
Так що майте на увазі, що контролювати свої емоції потрібно тим сильніше, чим ближче до касира ви наближаєтеся!

Онлайн – магазини – ідеальне місце шопінгу для тих, хто вічно зайнятий, весь день не відриваючись сидить за комп’ютером, користується всіма благами мережі Інтернет і не має часу на вдумливі прогулянки по супермаркетах.





Продавай реферати, курсові, дипломні, лекції, шпаргалки, методички, книги на сайті
BestRef.at.ua
Категорія: Корисні поради | Переглядів: 419 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0

[ Вгору ]